Beta

Kuvaus

Nyt meiltä on saatavilla erilaisia Beta iskunvaimennuksen muokkausohjelmia.

RR & RR-S mallit

  1. Iskunvaimenninhuolto
  2. Factory support kit
  3. Factory Pro
  4. Reiger factory GP-kit

RR & RR-S mallit – factory support kit:

Vakiovaimennukset muutetaan Beta factory tiimin testaamiin vaimennuksiin. Open cartridge keulan set up muutokset kuljettajan tarpeiden mukaan. Closed cartridge RR-S malliin tehdään Beta factory team muutokset.

Sachs 50mm takaiskunvaimennin:

Takaiskunvaimentimen vaimennukset muutetaan kuljettajan tarpeiden mukaiseksi.

RR & RR-S Models – Factory pro Kit:

Open cartridge keula muutetaan Reiger racing suspension factory CPS- innovation järjestelmään (3way adjustable compressing system). Järjestelmä antaa mahdollisuuden säätää erikseen koko alueen vaimennusta, alkuherkkyyttä ja viimeistä 60mm osuutta keulan liikkeestä. Käytännössä pohjaaminen voidaan estää täysin menettämättä alkuherkkyyttä.

Closed cartridge RR-S malliin tehdään Beta factory team muutokset.

Sachs 50mm takaiskunvaimennin:

Takaiskunvaimentimen vaimennukset muutetaan Beta factory tiimin tekemiin, kuljettajan tarpeiden mukaisiin vaimennuksiin.

Vakiomäntä vaihdetaan 7075 kova-anodisoituun ja paljon kevyempään factory kit- mäntään. Uusi mäntä vähentää merkittävästi iskunvaimentimen kuumenemista ja vaimennukset voidaan tehdä vielä tarkemmin.

Vakio typpisäiliö korvataan uudella kumipussijärjestelmällä. Tämä vähentää myös merkittävästi iskunvaimentimen lämpenemistä ja lisää alkuherkkyyttä.

Vakio sisäänvaimennuksen säädin vaihdetaan factory kit (nopean ja hitaan vaimennuksen) säätimeen. Säädin antaa mahdollisuuden paljon tarkempaan vaimennuksen säätöön ja vähentää myös merkittävästi lämpenemistä.

Muutoksilla iskunvaimennin on tarkasti säädettävissä ja vaimennukset eivät merkittävästi muutu ajon aikana.

Beta Finland GP-kit:

Open cartridge keulaan asennetaan Reigerin CPS järjestelmä. Closed cartridge RR-S malliin tehdään Beta factory team muutokset.

Takaiskunvaimennin:

Reiger ICS, RCV takaiskunvaimennin, jossa käytetään samaa tekniikkaa, kuin WRC-autossa, jolla M-sport Ford / Reiger racing suspension voitti WRC- luokan maailmamestaruuden 2017.

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “Beta”

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.